13.8 C
Leskovac
sreda, maj 15, 2024

Roštiljijada nije ispunila očekivanja, troškovi veći od prihoda

Pročitajte

S ozirom da je od „Roštiljijade“ prošlo nešto više od dva meseca, saopštenjem za javnost oglasila se Turistička organizacija Leskovac, uz napomenu da su sada u mogućnosti da saopšte informacije sa kojima javnost treba da bude upoznata.

U saopštenju navode da je,,Roštiljijada 2021″ organizovana u nikada do sada težim okolnostima. Nepovoljna epidemiološka situacija i odobrenje koje su dobili na dan početka održavanja manifestacije, u velikoj meri uticali su na slabiji odaziv ugostitelja kao i na manju posećenost gostiju iz inonstranstva.

Turistička organizacija grada Leskovca ne bi dobila dozvolu za održavanje manifestacije da nisu sprovedene sve epidemiološke mere, a što se tiče estradnog programa, on je zbog zakonske procedure dogovaran u drugoj polovini jula meseca, kada je bila povoljnija zdravstvena situacija, objašnjavaju u saopštenju.

TOL obavestava da su troškovi muzičkog programa u bruto iznosu iznosili 6.985.600 dinara ili pojedinačno, a najviše novca izdvijeno je za Svetlanu Cecu Ražnatović,nešto više od 3,5 milona dinara.

Željko Bebek – 826.000, Zorica Brunclik -708.000, Ana Bekuta-708.000, grupa, Kerber – 649.000 i ,,Amadeus bend“ 554.600 dinara.

Troškove organizacije manifestacije podrazumevaju i montaža i demontaža štandova, privremenih priključaka na izvor električne energije, vodovodne i kanalizacione mreže, bine, rasvete i ozvučenja, vatromet, eko toalete, kontrola ispravnosti namirnica, troškovi smeštaja i ishrane gostiju izvođača programa.

– ,,Roštiljijada“ je poseban uticaj imala na lokalne prihode koji se ostvaruju u dane manifestacije kroz hotelsko-ugostiteljske i trgovinske usluge, što znači da je Leskovac za vreme trajanja manifestacije u potpunosti zaposlen grad koji privređuje, stvara i zarađuje u svakom pogledu. Između ostalog, ,,Roštiljijada“ je postala nacionalni brend kojim se nacionalna Turistička organizacija predstavlja na najvećim svetskim turističkim događajima (sajmovima turizma u Moskvi, Londonu, Sofiji, a od 9. do 15. januara naredne godine i na sajmu turizma u Dubaiju u okviru EXPO-a), najavljuje TOL.


Turstička organizacija Leskovac se na kraju saopštenja zahvalila svim medijima koji su pratili aktivnosti vezane za manifestaciju, bez ikakve nadoknade.
Oni smatraju da su ovim saopštenjem zadovoljili interesovanje javnosti, a ukoliko to nisu, „vrata Turističke organizacije grada Leskovca su svima otvorena“,istakli su na kraju saopštenja.

- Reklama -spot_img

Comments are closed.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

- Reklama -spot_img
Najnovije

PREMIJERNO PRIKAZANA NOVA EMISIJA „ROMANI KUHINJA“

Nova emisija "Roamni Kuhinja" premijernio je u nedelju 12.maja 2024. u 21 sat prikazana na YouTube kanalu medija ROMinfomedia. Ova...
- Reklama -spot_img

Povezane vesti

- Reklama -spot_img